Caravaggio i jego mroczne sekrety7 min
Caravaggio uwielbiał sceny dekapitacji i świeżo tryskającą krew. Dlaczego z dzieł tego włoskiego malarza emanuje taka przemoc? Odpowiedzi należy szukać w burzliwym życiu artysty, który młodość spędził w rzymskich slumsach.