Ayn Rand: ikona kapitalizmu7 min
Kim byłą Ayn Rand? I dlaczego jej szczęście jest ważniejsze od Twojego? Była sławna od Doliny Krzemowej po Biały Dom. Stany Zjednoczone od at 80. opierają się na jej egoistycznej filozofii.