Ayn Rand, Capitalism Guru7 min
Ayn Rand was a survivor of Communism, and as a result, her writings fiercely advocate uncompromising individualism. Her high profile fans include Elon Musk, Donald Trump, Hillary Clinton, and Angelina Jolie.