Czy ptaki są muzykalne?6 min
Istnieje ponad 5 000 gatunków ptaków śpiewających i tyle samo pieśni. Od 2 wariacji śpiewu kukułki do aż 400 nut skowronka. Śpiew ptaków od wieków jest natchnieniem dla największych muzyków. Jednak czy możemy naprawdę uważać ptaki za wirtuozów?