Dlaczego nie mieszkamy w domach kopułowych?6 min
W miastach i na wsiach, wszędzie widzimy to samo: nowoczesne budynki są rysowane od linijki. Składają się z linii, kątów, z sześcianów. Tymczasem dawne i tradycyjne domostwa były często zaokrąglone. Dlaczego budowle te prawie zupełnie zniknęły z naszych krajobrazów? Dlaczego nie mieszkamy w domach kopułowych?