Why Live In a Bubble House?6 min
Yurts, tipis, igloos: traditional homes are round, but most modern buildings are full of harsh right angles. In the 60s, influenced by science fiction, strange, curved creations started popping up in France. But it was a brief movement that fell out of favour.