Godzina 25:00: Bazylea
Nocą Bazylea żyje swoim drugim życiem. W gotyckim kościele w sercu miasta co noc zbierają się młodzi ludzie z całej Europy. Samuel przemierza miasto z lornetką, próbując zajrzeć do świata nocnych zwierząt. Romina po zapadnięciu zmierzchu zamyka się w swojej pracowni i tworzy prawdziwie bajkowe kostiumy.