Piękne obietnice
Dlaczego Berno jest stolicą Szwajcarii? Dlaczego nie Zyrych, nie Lozanna? Czy Berno jest aż takie wspaniałe, piękne, czyste? Prezenter David Castello-Lopes przeprowadza swoje małe dochodzenie, nie szczędząc przy tym krytyki i uszczypliwości historycznemu miastu.