Hard Life - jestem striptizerką, i co z tego?
Ucieczki z domu, narkotyki, samookaleczanie i wieczny brak pieniędzy - taka była rzeczywistość, w której Joana żyła przez wiele lat. Do klubu ze striptizem trafiła przypadkiem, ale to tam znalazła nie tylko bezpieczny dach nad głową i stałą pracę, ale również wsparcie w swoich problemach. Dzisiaj mieszka ze swoimi kotami we własnym mieszkaniu i nie wstydzi się swojej pracy.