Młodzi: na wsi z wyboru
Choć o ucieczce młodych ze wsi mówi się sporo, to rzadko poświęca się uwagę tym, którzy na wsi pozostają z wyboru. Dla nich, życie w mieście jest stresujące i powierzchowne, więc wcale za nim nie tęsknią. Jérôme, Guyliane and Mélanie – trójka młodych Francuzów, którzy wybrali życie na wsi opowiada o swojej codzienności i mierzy się z wciąż żywymi stereotypami.