Piękne obietnice
Camille jest 26-letnią kobietą z zespołem Downa, która pomimo swojej niepełnosprawności prowadzi zupełnie normalne życie. Ma mnóstwo przyjaciół i nie brakuje jej codziennych zajęć. Wbrew powszechnemu przekonaniu, które dotyczy osób z zespołem Downa, Camille przeżywa piękne historie miłosne. Zastanawia się nad przyszłością u boku swojego chłopaka François-Xaviera i ma nadzieję, że pewnego dnia wyjdzie za mąż.