Tysiąc twarzy Europy
Indywidualność i poszukiwanie samorealizacji odgrywają ważną rolę w naszym nowoczesnym społeczeństwie. Jednocześnie opieramy się na prawie niewyczerpanym zbiorze tradycji i zwyczajów, które pozostawiły trwały ślad w naszym systemie wartości. Jak jednostka odnajduje swoje miejsce w tym kontekście? Czym jest luksus, a czym konieczność? Wreszcie, co się dzieje, gdy nie dostosowujemy się do oczekiwań społeczeństwa?