Kosmos na drodze do prywatyzacji?
Dubaj: gigantyczne wieże, ostentacyjny przepych, pola golfowe, zielone ogrody i turkusowe baseny. A przecież miasto otaczają połacie pustyni, a jeszcze cztery dekady temu podróżnicy zastaliby tam beduińskie wioski. Zapraszamy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, kraju, który powstał i żyje dzięki ropie. Ale czy tak będzie zawsze?