Edgar Morin - Dziennik życia
Edgar Morin to francuski filozof, socjolog i politolog, teoretyk „złożoności” i idealny przykład współczesnego intelektualisty i myśliciela. Autor stu książek i doktor honoris causa ponad trzydziestu uniwersytetów na całym świecie, nie przestawał kwestionować siebie i swoich współczesnych, aby zrozumieć braterstwo, które trzyma nas razem pomimo przeciwności losu. Od przedwojennego Paryża po jego obecne schronienie na wybrzeżu Morza Śródziemnego, ten dokument ukazuje humanistyczne zaangażowanie trans dyscyplinarnego i niezdyscyplinowanego myśliciela.