Gajaland (1/4)
W latach 80. w Paryżu młodzi idealiści, przeczuwający zbliżającą się katastrofę ekologiczną, postanawiają udowodnić, że możliwe jest życie bliżej przyrody. Kierowani przez tajemniczego szamana rdzennych Amerykanów, praktykują weganizm i mieszkają w namiotach pośród budynków. Wkrótce spotykają się z ostracyzmem i w odpowiedzi rozpoczynają długi marsz ekologiczny przez Europę. Po 10 latach tułaczki „Plemię” ostatecznie osiedla się w Finlandii, by realizować utopijny plan radykalnego życia w zgodzie z naturą.