Iran: dziesięć dni oporu
Na północy stolicy Pakistanu – Karaczi – stoi masywna betonowa bryła. Jest długa na dwieście pięćdziesiąt metrów i szeroka na sto dwadzieścia, a w jej murach mieszka 1700 pacjentek. Wiele z nich od przebywania tam wolałyby śmierć. Przedstawiamy reportaż z Bilquis Edhi House, największego szpitala psychiatrycznego dla kobiet w Azji.