Tak, futbol to sztuka!5 min
Czy futbol to sztuka? Ten obraz wydaje się tego dowodem. 26 marca 1952 roku w Parc des Princes w Paryżu odbył się pierwszy nocny mecz ze sztucznym oświetleniem. Na trybunach przypadkowo siedzi rosyjski malarz Nicolas de Staël, a w jego głowie rodzi się arcydzieło.