...mieć duży tyłek czy cycki?
Djeneba bez skutku próbuje dodzwonić się do Shaï. Dołącza do Ismaëla i Aladiego na dachu. Rozczarowana i zła na przyjaciółkę, Djeneba rozpoczyna nową odmianę gry.