Kosmos na drodze do prywatyzacji?
Coraz powszechniej wykorzystywana przez Chiny technologia 5G . Czy to kolejna rewolucja? Jakie zagrożenia niesie za sobą 5G i czy jest szkodliwe dla zdrowia?