Falk Richter i europejska tożsamość
W swoim nowym spektaklu "I am Europe" reżyser Falk Richter wraz z ośmioma aktorami z całego świata kwestionuje dzisiejszy stan emocjonalny Europy. Bazując na swoich własnych doświadczeniach, młodzi aktorzy starają się zobrazować europejską tożsamość, daleką od nacjonalizmów. Sztuka stworzona w Teatrze Narodowym w Strasburgu będzie wystawiana na deskach europejskich teatrów do maja 2020 roku.