Falk Richter and European Identity
In his latest show, ‘I Am Europe’, German theatre director Falk Richter focuses on the question of European identity in an era of rising nationalism. Using individual experience as a starting point, eight performers from diverse backgrounds asks what Europe is and where it is going. Created at the Strasbourg National Theatre, 'I Am Europe' tours Europe until May 2020.