Brazylia: Młodzi żołnierze Bolsonaro25 min
Wielu młodym Brazylijczykom podoba się to, gdy ich prezydent zachwyca się czystością i porządkiem dyktatury wojskowej od 1964 do 1985 roku. Jego idee szczególnie podobają się w szkole wojskowej w Rio de Janeiro, którą w grudniu 2018 r. Prezydent Jair Bolsonaro zbudował i nazwał na cześć jego ojca. Jest to pierwsza z dwudziestu nowych szkół, w których biali i chrześcijańscy dziewczęta i chłopcy uczą się patriotyzmu, nacjonalizmu i zniekształconej wersji historii.