Dawny członek Camorry, Davide Cerullo, żyje wśród blokowisk w Scampia, biednej dzielnicy Neapolu. Jednak kult przemocy tego miejsca, promowany przez kino i rap, to wszystko, z czym Davide walczy od dawna swoimi wierszami i fotografią.