Oto pytanie: skąd pochodzą pieniądze? W ciągu historii stawiano różne tezy, nie uzyskując odpowiedzi. Zysk to idea ulotna. Czemu zawdzięczamy ten dochód? Pracy, kapitałowi, firmie?