Gérard Mordillat i Bertrand Rothé rozmawiają z międzynarodowymi badaczami na temat podstawowych koncepcji gospodarki. To ekscytująca podróż w czasie, gdy neoliberalizm przechodzi głęboki kryzys. Pierwsza część: pojęcie „pracy”, wczoraj i dziś.