Boulder, Colorado. Miasto liczące 100 000 mieszkańców zawsze było zaangażowane w amerykańskie ruchy protestacyjne, szczególnie podczas wojny w Wietnamie. Co się stało z duchem hipisów z przeszłości? I z hipisami, którzy tu się gromadzili?