Australia: kraj bez robotników25 min
Marka Holden, stworzona w 1948 roku dzięki wsparciu rządu australijskiego to symbol tożsamości i rozwoju tego kraju. W 2017 z taśmy zjechał ostatni samochód. Zamknięcie zakładów Holdena i Toyoty było ważnym wydarzeniem w kraju. Australijczycy zaczynają się zastanawiać, czy wkroczyli już w erę postindustrialną...