Japonia: Śmierć z przepracowania24 min
Śmierć z przepracowania to wciąż mrożące krew w żyłach zjawisko w Japonii - zawał serca, czy samobójstwo z nadmiernej presji. Ma ono nawet swoją nazwę: „Karoshi”. Tylko 2017 na skutek Karoshi zginęło 191 osób.