(Prawie) cała prawda: Metallica(Prawie) cała prawda: Lana & Lilly Wachowski
Karykatura gwiazd w 3 minuty: Lana i Lilly Wachowskie! Słynny duet zdobył sławę przekraczając granice – również własnej płci.