Obsesja chirurgii plastycznejPisarz Pierre Lemaître
„Francja liczy 8 mln biednych. W kraju, w którym bogacze są coraz bogatsi, a biedni coraz liczniejsi, są ludzie którzy angażują się z uporem i skromnością w pomoc najbiedniejszym. W społeczeństwie, w którym indywidualizm jest powszechny, wybrali solidarność. Proponuję wam portret jednego z nich.” Pisarz Pierre Lemaître przedstawia nam swojego przyjaciela - Jacquesa Bressona.