Karambolage: BerghainCarte Blanche to Pierre Lemaître
Last winter, the writer Pierre Lemaître completed a film on the volunteers of the Secours populaire. Filmed in Reims, this documentary tells the daily life of Jacques Bresson, a retired teacher who now devotes a part of his life to supporting the poor.