Art of Gaming
Gry to nie tylko zabawa – za wieloma z nich kryje się pewna ideologia a nawet polityka. Trinity podczas gry z politologiem Oliverem Mauco zauważa, że często głównym bohaterem jest biały mężczyzna broniący USA przed wrogiem. Za to podczas gry w Gal*Gun zastanawiają się nad ukazanym tam poddańczym obrazem kobiety. Czy gry typu Sims również przekazują nam jakąś wiadomość?