Pierwsi szamani z Południowej Afryki
W Afryce Południowo-Wschodniej archeolodzy odkryli największą kolekcję sztuki jaskiniowej na świecie: 35 000 malunków rozrzuconych po Górach Smoczych - dzieło Buszmenów. Co jednak one przedstawiają? Kim są te dziwne człekokształtne postaci z głowami zwierząt?