Argentyna i Chile - południe
Na zachodnim krańcu Ameryki Południowej, Andy rozciągają się na długości 7 500 km. Powstały miliony lat temu wskutek ruchu płyt tektonicznych. Na południu kontynentu Argentyna i Chile dzielą się jednym z piękniejszych i bogatszych regionów: Patagonią. Góry dzielą, ale i łączą kraje, czyniąc ich mieszkańców sąsiadami.