Jerry Lewis
Jerry Lewis to wcielenie niezdarnych klaunów i chłopców do bicia — zawsze był w złym miejscu i w złym czasie… Zdobył sławę jako komik filmowy dzięki slapstickowym pantomimom. Następnie wkroczył do świata filmu: pisał scenariusze, produkował i reżyserował filmy, w których najczęściej sam grał główną rolę. Choć w Stanach Zjednoczonych nigdy nie był do końca traktowany poważnie, w Europie uchodzi za znaczącego autora filmowego.