Do czego służą sny?4 min
Lubicie śnić? A może nigdy Wam się nic nie śni? Co myślicie o dziwnych albo zawstydzających snach? Profesor Mądrala podsumowuje najnowsze hipotezy naukowe na temat snów. Udowadnia też, że w naszym mózgu kryje się jeszcze wiele nieodkrytych tajemnic.