Rany postrzałowe - czy to boli?3 min
Mamy dla Was odkrycie roku: to, co pokazują w filmach to nieprawda! Przykład: rany postrzałowe. W rzeczywistości są zazwyczaj mniej spektakularne. Profesor Mądrala z ekipą sprawdzają to na własnej skórze.