Kiedy będziesz podróżować jak w „Obcym”?4 min
W dzisiejszym odcinku: Podróżowanie z dziećmi byłoby o wiele mniej bolesne, gdybyśmy mogli wprowadzić je w stan hibernacji! Jednak zanim ten wyczekiwany dzień nastąpi, trzeba pokonać wiele fizjologicznych i anatomicznych przeszkód.