Czy warto skakać z mostu Golden Gate?4 min
W dzisiejszym odcinku: Czy skok z mostu Golden Gate byłby dobrym pomysłem, jeśli chcielibyśmy bezboleśnie zakończyć swój żywot? Nic bardziej mylnego, czego dowodzą (liczne) badania przeprowadzone na chomikach (r.i.p.).