Wyjątkowy gatunek (6/10) - Słaby gatunekKiedy budzą się wulkany
Wulkany – groźne i fascynujące. Są przyczyną kataklizmów, lecz również jedną z najważniejszych sił napędzających ewolucję gatunków. Przedstawiamy niezwykły dokument, w którym opowiadamy o wulkanach na przestrzeni ponad 60 milionów lat, ubarwiając tę historię spektakularna oprawą graficzną.