Pigskin
An intimate journey, imbued with wonder, pop culture and a sense of lightness, yet underpinned by a secret, tormented sense of existential insecurity, oscillating between a wild collection of images and an understanding of reality. PIGSKIN was hailed as a cinematic event on its release: A film that constantly challenges conventions, innovates and offers a unique and fresh formal approach. It explores the passage of time, the daily lives of couples and the excitement of childhood.