After The Party 4/6
Penny tries to break the silence surrounding her ex-husband, whom she suspects of paedophilia in this New Zealand series starring Robyn Malcom and Peter Mullan. Episode four: Ollie turns up at Grace’s house, where she is putting her father Phil up.