After The Party 6/6
Penny tries to break the silence surrounding her ex-husband, whom she suspects of paedophilia. A brilliant New Zealand drama about a family crisis after a drunken party. Starring Robyn Malcom and Peter Mullan. Final episode: Penny seems to agree with the general consensus. Grace announces that she, her son and Phil are moving to Scotland.