After The Party 2/6
Penny tries to break the silence surrounding her ex-husband, whom she suspects of paedophilia. A brilliant New Zealand drama about a family crisis after a drunken party. Starring Robyn Malcom and Peter Mullan. Episode two: Fresh memories surface for Penny. She warns the headteacher of the school that hired Phil.