Wagner, Saint-Saens and Debussy
French and German romanticism are on the programme for the Staatskapelle Dresden orchestra with Wagner’s music inviting us to contemplate spirituality and ecstasy, Debussy’s evocative impressions of nature, and Saint-Saëns sensual cello concerto with Gautier Capuçon as soloist.