Howard Shore Weekend
A second concert dedicated to the music of Howard Shore, composer of famous film scores such as David Cronenberg’s Eastern Promises. Bastien Stil conducts the Orchestre Philharmonique de Radio France.
14:11The Song of Names, suite for violin and orchestra, music from the film ‘The Unknown Prodigy’ by François Girard (French premiere)
29:48Mythic Gardens, concerto for cello and orchestra (concert, French premiere)
56:37Ruin and Memory, concerto for piano and orchestra (concert, French premiere)