Fixers on the Frontline
On 8 April 2026, the Israeli army launched a massive bombing campaign on Lebanon. On the ground, Lebanese reporter Charbel Chérif was able to film the aftermath of these attacks in footage which offers a glimpse into the reality of reporting from a warzone from one's own country.