Re: Greece - Three Years After the Tempi Train Crash
57 people died in the Tempi train crash in Greece in 2023. The official investigation has been making only slow progress, and the Greek Prime Minister narrowly survived a vote of no confidence over allegations of a cover-up. Relatives of the victims and survivors are fighting for the truth.