José González - Sounds Like Art
Sounds Like Art presents José González at the Moderna Museet in Stockholm. González plays a mixture of reflective new songs and classic fan favourites surrounded by the artworks of Carsten Höller, Maya Deren and Karol Radziszewski. González talks about his family's roots in political exile and his hopes for our common future.