Trump, My Father and Me
Guy Reffitt, who took part in the assault on the Capitol on 6 January 2021, was arrested shortly afterwards with the help of a tip-off from his own son, Jackson. This documentary portrays an American family shattered by the rise of extremes and political polarisation in the USA.